Satu usaha kecil untuk mempertahankan seni pantun dalam alam maya.

Mari Mengenali Hairulafiz dot com

3
Pemilik sah blog hairulafiz(dot)com ialah Saudara Hairul Hafiz Karim.Beliau mengakui masih beginer dalam dunia blog.Saya tabik hormat dengan beliau kerana reputasi yang cukup mengkagumkan.

Berdasarkan info dari blog Akubiomed saudara Hairul merupakan komentar terbanyak.Selain itu beliau juga mencatat trafik yang tinggi dalam laporan entri baru baru ini.Sudah pasti blognya popular dan namanya harum dikalangan para blogger.Sejujurnya saya kagum dan mengucapkan tahniah atas percapaian tersebut.

Seimbas lalu rupa blog hairulafiz sederhana namun menarik.Berlatarbelakang warna putih memang serasi dengan mata memandang dan membacanya.Kebanyakan blog-blog terbaik menggunakan platform begini supaya isi kandungan jelas menyampaikan mesejnya.Selain itu tiada grafik yang melampau dapat mempercepatkan blog ini dibuka.Satu panduan kepada saya yang masih bertatih dalam dunia blog.

Ada enam segmen yang berada di blog ini dengan entri-entri yang berkualiti,padat dan santai.Kepada mereka yang belum singgah ke blog ini
jangan malu-malu.Datanglah segera dan buat komen yang sewajarnya.Tuan punya blog akan singgah ke blog anda selepas itu.Kisah benar ini ada berlaku dengan saya sendiri.Jadi saya tidak ragu-ragu untuk menyatakan kebenarannya.

Seperti biasa saya menghadiahkan serangkap pantun untuk Saudara Hairul Hafiz Hakim yang berjaya menjadi blogger berpotensi melalui blog Hairulafiz dot com.Bab mengarang pantun ini agak mengambil masa sedikit.Lainlah kepada Tuan tehramuan dan Puan Suri yang lancar dalam segmen berpantun.


Burung-burung riang bersiul,
Hinggap sebentar di pohon pinang;
Bertuah badan saudara Hairul,
Blog hebat trafik mencanang.

p/s:Maaf ya kalau terkasar bahasa atau terguris emosi jika coretan ini  kurang   menyenangkan.

p/p/sSmile with tongue outPlease give me support with your



Related Posts On

3 comments:

  1. terima kasih bro review & support blog saya. saya doakan bro terus sukses...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sama kita berjuang dalam dunia blog ini.

      Delete
    2. yup bersama kita menyokong antara satu sama lain

      Delete

Copyright © Blog Pantun Melayu

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog