Satu usaha kecil untuk mempertahankan seni pantun dalam alam maya.

Berkunjung ke blog Suri : Cahaya Cinta

6

Sudah lama saya menyimpan hasrat untuk review blog Cahaya Cinta.Satu blog yang cantik dan bercirikan feminin.Gaya bahasa yang sedap untuk dibaca dan mudah difahami.Jadi saya seronok membaca entri dalam blog Cahaya Cinta.

Dari pemerhatian saya Puan Suri iaitu pemilik rasmi blog Cahaya Cinta suka buat komen yang banyak.Biasanya 3 komen untuk satu entri dalam blog tehramuanTeknik ini berkesan untuk menarik perhatian pengomen lain. Sebabnya lain dari yang lain.

Kepada para kaum wanita diluar sana saya syorkan lawatilah blog Cahaya Cinta kerana ada satu segmen kedai online.Apa lagi marilah menempah untuk dapatkan hasil tangan Puan Suri sendiri.Barang-barang ini dikatakan sentiasa ditambah stok dan diingatkan boleh menempah bila-bila masa.

Tidak lupa juga kepada mereka yang berjiwa sentimental ada zon rahsia bercinta.Amat sesuai untuk panduan kepada anak-anak remaja atau emak remaja.Orang yang berilmu lebih bijak membuat keputusan terutama melibat soal cinta.

Alamak setakat ini sahaja review saya.Saya sudahi review ini dengan pantun khas untuk pembaca dan peminat setia blog Cahaya Cinta.


Bunga merah bunga raya,
Bunga mawar ada duri;
Blog Puan Suri tempat berkarya
Cahaya Cinta nama diberi.

ps:Terkasar bahasa atau tersilap fakta minta dimaafkan.Mohon permisi.

pps:Sudi-sudilah sumbangkan tip untuk Paypay saya.

Related Posts On

6 comments:

  1. blogger ini tak lupa untuk membalas kunjungan anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...boleh saya review blog bro?

      Delete
  2. Buah selasih buah celagi,
    Mari dipetik si anak dara;
    Usah bersedih merana hati,
    Jom singgah ke cahayacinta.

    ReplyDelete
  3. cahayacinta.com

    salam.eh bila pula buaty entri ni sy tak perasa tgok header baru tahu. terima kasih sy ada masa boleh lama2 skit d blog kwn2 klu line tak cler masa pjbt sy mmg tka buka blog sb bos ada hee..sllu akan topup utk bls kunjugan masa hujung mgu atau insyallah cuma lbt dg cpt sahaja.

    ReplyDelete
  4. Assalamu'laikum En Hanafi... :)

    Menyapa sufi di tempat surau,
    Gema Subuh azan kumandang;
    Rupanya En Hanafi sahabat Melanau,
    Lama sungguh ingatan bertandang.

    Luas bumi berpanggu-panggu,
    Patah pagar berjumpa saranf;
    Puas Ummi tertunggu-tunggu,
    Entah khabar apa sekarang.

    ReplyDelete

Copyright © Blog Pantun Melayu

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog